Forum Książki Strona Główna Forum Książki
Witamy w Księgogrodzie!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[lipiec 2013] Gra o tron - George R. R. Martin
Autor Wiadomość
Córka Lavransa 
Ma na imię Dżeny...



Wiek: 41
Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 8520
Wysłany: 2013-07-18, 15:01   

Raziel, Ty jednak jesteś znacznie bardziej krwawy niż ja. ;)

Ribati napisał/a:
już chciałam brać kija i bić po tyłku

Co Cię powstrzymało...? :lol:

Spokojnie, spokojnie, po kilku wpadkach opanowaliśmy opcję "spoiler". :)
_________________
Life is a game of inches.

Jestem tylko małym modkiem z wielkim Tasakiem.
 
     
Ribati 
Leniwiec Pospolity



Dołączyła: 14 Cze 2013
Posty: 528
Skąd: Fiołkowe Drzewo
Wysłany: 2013-07-18, 15:07   

[quote="Córka Lavransa"]
Ribati napisał/a:
już chciałam brać kija i bić po tyłku

Co Cię powstrzymało...? :lol:

Córka Lavransa napisał/a:

Tifa, że Twój pomysł z jego pochodzeniem bardzo mi się spodobał.

przeczytałam po raz drugi i doszłam do wniosku, że to nie spoiler? :d wieeem, mogę być z siebie dumna! :P

Córka Lavransa napisał/a:
Spokojnie, spokojnie, po kilku wpadkach opanowaliśmy opcję "spoiler". :)

to mi przypomina jak koledzy moi zabierali się za oglądanie szóstego zmysłu... kolega Kuba(który oglądał) mówi do kolegi Mateusza (który nie oglądał)
Spoiler:
spoko, on i tak nie żyje
:P
i przepraszam za offtop :d
 
     
Córka Lavransa 
Ma na imię Dżeny...



Wiek: 41
Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 8520
Wysłany: 2013-07-18, 15:10   

To ja pociągnę - pytam kumpla swego czasu, czy widział już "Titanica", a on na to: "Po co, przecież wiadomo, że zatonie!" :)
Już-już, koniec. :P

Ładna nam swoją drogą dyskusja tutaj wyszła, mam nadzieję, że z kolejną lekturą będzie podobnie. :)
_________________
Life is a game of inches.

Jestem tylko małym modkiem z wielkim Tasakiem.
 
     
Ribati 
Leniwiec Pospolity



Dołączyła: 14 Cze 2013
Posty: 528
Skąd: Fiołkowe Drzewo
Wysłany: 2013-07-18, 15:14   

Kolega miał racje xDD
A pomyśl jaka by była gdybyśmy "Starcie Królów" zaczeli czytac :P
 
     
Córka Lavransa 
Ma na imię Dżeny...



Wiek: 41
Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 8520
Wysłany: 2013-07-18, 15:16   

Nie prowokuj, Ribati, nie prowokuj... :lol:
_________________
Life is a game of inches.

Jestem tylko małym modkiem z wielkim Tasakiem.
 
     
Ribati 
Leniwiec Pospolity



Dołączyła: 14 Cze 2013
Posty: 528
Skąd: Fiołkowe Drzewo
Wysłany: 2013-07-18, 15:21   

No przecież ja zaproponowałam, toś napisała, ze wszytko "tyllo nie Martina :evil: " czy podobnie... :P
 
     
Córka Lavransa 
Ma na imię Dżeny...



Wiek: 41
Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 8520
Wysłany: 2013-07-18, 16:39   

Opierałam się jeszcze wtedy... Ale łatwo ulegam perswazjom. :P

Mam propozycję - przeczytaj i fru do tematu o Pieśni Lodu i Ognia, tam będziemy kontynuować energiczne dyskusje - po każdym przeczytanym przez Ciebie tomie.
"Taniec ze smokami" przeczytamy już razem. :)
_________________
Life is a game of inches.

Jestem tylko małym modkiem z wielkim Tasakiem.
 
     
Ribati 
Leniwiec Pospolity



Dołączyła: 14 Cze 2013
Posty: 528
Skąd: Fiołkowe Drzewo
Wysłany: 2013-07-18, 16:46   

Córka Lavransa napisał/a:
Opierałam się jeszcze wtedy... Ale łatwo ulegam perswazjom. :P

teraz to za późno bo już mamy lekturę, a potem trzeba wybrać coś innego niż fantasy :P

Córka Lavransa napisał/a:
Mam propozycję - przeczytaj i fru do tematu o Pieśni Lodu i Ognia, tam będziemy kontynuować energiczne dyskusje - po każdym przeczytanym przez Ciebie tomie.
"Taniec ze smokami" przeczytamy już razem. :)

Dobra, trzymam za słowo :P tylko zacznę i skończę polską wersję GOT i łapię się za Starcie :P
 
     
Córka Lavransa 
Ma na imię Dżeny...



Wiek: 41
Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 8520
Wysłany: 2013-07-18, 16:48   

OK, składaj relacje na bieżąco tutaj:

http://forum-ksiazki.kei.pl/viewtopic.php?t=16

:-D
_________________
Life is a game of inches.

Jestem tylko małym modkiem z wielkim Tasakiem.
 
     
Ribati 
Leniwiec Pospolity



Dołączyła: 14 Cze 2013
Posty: 528
Skąd: Fiołkowe Drzewo
Wysłany: 2013-07-18, 16:50   

Córka Lavransa napisał/a:
OK, składaj relacje na bieżąco tutaj:

http://forum-ksiazki.kei.pl/viewtopic.php?t=16

:-D

tak jest! *salutuje*
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum KGB

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14