Forum Książki
Witamy w Księgogrodzie!

Poszukuję - Szukam i znaleźć nie mogę ! jeszcze żeby tanio było ...

burli - 2008-11-23, 21:04
Temat postu: Szukam i znaleźć nie mogę ! jeszcze żeby tanio było ...
Chciałabym żebyście napisali tutaj tytuły książek, których nie możecie nigdzie znaleźć. Może jak ktoś niechcący się natknie to da znać! Ja np. mam sporo wolnego w pracy i może poprzeglądać allegro, ebay czy inne takie. mogę też zadzwonić do mojego antykwariatu i zapytać czy nie mają.

a więc czekam :mrgreen:

Ravena - 2008-11-23, 21:10

Dobra, to ja od dawna szukam dwóch książek:

Beagle Peter S. "Ostatni Jednorożec"
Goldman William "Narzeczona księcia"

Oraz tomiku poezji Emily Dickinson "100 wierszy" w tłumaczeniu Barańczaka.
Jakbyś trafiła na ofertę daj mi znać, proszę :)

elfrun - 2008-11-24, 08:51

Ja od lat szukam dwoch ksiazek:
1. Kuki Gallmann "Marzylam o Afryce"
2. Farley Mowat "Wirunga. Pasja zycia Diane Fossey"

burli - 2008-11-24, 09:27

Ravena napisał/a:
Beagle Peter S. "Ostatni Jednorożec"

Ostatni jednorożec niezbyt tanio .... jeszcze poszukam
Ravena napisał/a:
Goldman William "Narzeczona księcia"

Narzeczona ksiącia ale to chyba nie to ...... Poza tym jest jeszcze na eBay ale po angielsku ...
Ravena napisał/a:
Oraz tomiku poezji Emily Dickinson "100 wierszy" w tłumaczeniu Barańczaka.

mam coś takiego:Drugie 100 wierszy
100 wierszy ale nie wiem czy to Barańczaka ...



elfrun napisał/a:
1. Kuki Gallmann "Marzylam o Afryce"

ale jutro aukcja się kończy !! więc musisz być szybka

elfrun napisał/a:
2. Farley Mowat "Wirunga. Pasja zycia Diane Fossey"

znalazłam po francusku : http://cgi.ebay.pl/Dian-F...parms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

mam nadzieję, że trochę pomogłam ... :mrgreen:

Ravena - 2008-11-24, 13:48

Dzięki, Burli! :* Nie mam czasu szperać po Allegro, więc jesteś cenną pomocą! :D
Beagle nie najtańszy, ale to jakieś w miarę nowe, nie zniszczone wydanie!
"Narzeczona księcia" to na pewno nie to.
Co do wierszy Dickinson mam w pamięci inne wydanie, ale takie też jest w porządku.

burli - 2008-11-24, 15:15

Ravena napisał/a:

Co do wierszy Dickinson mam w pamięci inne wydanie, ale takie też jest w porządku.


tylko proponuję najpierw zapytać czy tłumaczenie jest takie o jakie Ci chodzi

elfrun - 2008-11-24, 18:17

Burli dziekuje. Tyle razy szukalam na allegro a tutaj taka okazja! Teraz tylko musze znalezc kogos kto mi ja wylicytuje. :D
burli - 2008-11-25, 09:12

ja też nie mam konta ale jak nikt inny nie zgłosi się żeby Ci pomóc to mogę poprosić kogoś kto ma i ją wylicytować. Tylko musisz mi powiedzieć czy możesz przelewy internetowe robić z Norwegii i czy ona może trafić do Twoich rodziców do Polski -możesz ją wziąć jak będziesz na Święta w domu, a nie dużo sprzedawców zgadza się na wysyłkę za granicę. No i pytanie ile max. możesz za nią dać. Książka z Wrocławia wić może ktoś od nas jest stamtąd (a tego co pamiętam to kogoś mamy) i może Ci ją nawet odebrać. Może będziesz tam w najbliższym czasie. (kurczę nie pamiętam gdzie w Polsce mieszka Twoja rodzina ....)
elfrun - 2008-11-25, 10:01

Burli ja konto na allegro mam z tym nie ma problemu. Mam tez w Norwegii karte kredytowa VISA. Ta osoba ma konto w PKO nie wiem tylko jak dokonac takiego przelewu. Razem z mezem mamy konto PayPal, ksiazka moglaby byc przeslana do moich rodzicow, tylko jak mozna dokonac takiego przelewu internetowego? Jak to zrobic? Ktos moglby mnie poinstruowac?
Ishikawa - 2008-11-25, 10:46

Musisz się spytać w banku o hasło do konta internetowego, ja tak miałam w ING, dostałam hasło i login i mogę robić przelewy internetowe, stałe zlecenia itp. Za prowadzenie konta nic nie płace, tylko za używanie karty, czyli jakies 2 zł na miesiąc.
Uczeń Czarnoksiężnika - 2008-11-25, 11:02

Kasiu, powiedz mi tylko która to aukcja, tytuł książki i ja Ci mogę zalicytować.
elfrun - 2008-11-25, 11:13

Uczniu dziekuje ale juz ustawilam Snajpera wiec mam nadzieje ze aukcje wygram. Poprosze Cie o pomoc przy platnosciach (przelewie) jesli sie zgodzisz. Tak sobie wymyslilam ze moze moglbys dokonac wplaty na konto ktore dostane a ja w zamian przesle Ci bon merlina i kupisz sobie u nich cos na co bedziesz mial ochote. Maja naprawde ogromny wybor nie tylko ksiazek wiec moglbys cos znalezc.
Uczeń Czarnoksiężnika - 2008-11-25, 11:19

Nie ma sprawy, jak będziesz w czymkolwiek potrzebowała pomocy napisz mi PW. :)
Mam nadzieję, że snajper ustrzeli zdobycz. :)

elfrun - 2008-11-25, 11:22

Dziekuje Uczniu! :D
burli - 2008-11-25, 11:24

fajnie. cieszę się, że transakcja jest w toku :evil2:
Camelai - 2008-11-25, 22:03

“Dziennik kawowy: notatki z podróży po Kolumbii” Ewy Kulak
Nigdzie nie maaaaaa! :cry: :cry: :cry: :cry:

elfrun - 2008-11-26, 08:54

Dzieki naszej wspanialej burli udalo mi sie upolowac "Marzylam o Afryce"!
Burli dziekuje, jestes wielka! :D :D :D

burli - 2008-11-26, 09:01

nie ma za co :* serio
burli - 2008-11-26, 09:35

Camelai napisał/a:
“Dziennik kawowy: notatki z podróży po Kolumbii” Ewy Kulak
Nigdzie nie maaaaaa! :cry: :cry: :cry: :cry:


a może napisz do niej ? i zapytaj jakie wydawnictwo wydało jej książkę i gdzie można ją znaleźć ? tu link

Camelai - 2008-11-26, 09:36

Burli, ja tę stronę nałogowo czytam od roku ;)
i myślałam nad tym, żeby do niej napisać - zrobię tak w przeciągu tygodnia, jak nie znajdę jej w necie :)

burli - 2008-11-26, 09:42

ja nie znalazłam .... :evil: także życzę powodzenia i pochwal się jak będziesz mieć jakiś trop :mrgreen:
Camelai - 2008-11-26, 16:09

ok:) dziękuję za dobre chcęci - doceniam :)
Procella - 2010-04-14, 13:18

Poszukuję antologii opowiadań w opracowaniu Petera Haininga. Gdyby ktoś się na nie natknął w jakimś antykwariacie internetowym (polskim) lub na Allegro, proszę o kontakt.

Szczególnie mnie interesują następujące pozycja:
    The Witchcraft Reader
    Gentlewomen of Evil: An Anthology of Rare Supernatural Stories from the Pens of Victorian Ladies
    The Necromancers
    The Clans of Darkness: Scottish Stories of Fantasy and Horror
    The Magic Valley Travellers: Welsh Stories of Fantasy and Horror
    Werewolf: Horror Stories of the Man Beast
    Great Irish Tales of Horror

Ravena - 2010-04-14, 13:26

Procella napisał/a:
Great Irish Tales of Horror

Tą pozycją sama bym była zainteresowana ^^
Hm, jak będę w antykwariatach to się rozglądnę.

Maelecjus - 2012-04-05, 17:34

Witam wiem, że odkopuję stary temat :zlo , ale poszukuję książki Hermanna Hessego pt. "Podróż na wschód". Tytułu szukam od dłuższego czasu i ma być on podarunkiem dla ważnej dla mnie osoby tak więc bardzo proszę o pomoc w znalezieniu tej książki. :)
Scarlet - 2012-04-05, 19:08

Poszukuję książki "Jak ujarzmić emocje? Trening." Autorzy: Matthew McKay, Patrick Fanning, Martha Davis. Gdyby ktos sie natknął bardzo prosze dac znać. :)
Szinek - 2012-06-14, 18:43

Poszukuję "Płyńcie łzy moje, rzekł policjant" Dicka.
Mail: adrian-biadki@o2.pl
Dzięki !:)

alibaba - 2012-06-14, 20:37

Poszukujemy z córką książek dla uczniów IV klasy szk. podstawowej mających być podarunkiem na koniec roku szkolnego. W klasie jest 10 dziewcząt i 10 chłopców. Chcielibyśmy żeby książki były ciekawe i nadawały się na wakacje.
Prosimy o podanie propozycji / możliwie tanio/.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group